Sunday, February 13, 2011

super sweet + kindhearted breakfast-in-bed grilled cheese




"let's talk about this super sweet and kindhearted breakfast-in-bed grilled cheese that won't stand you up on a Friday night I'm making for you and your lovie." - MacKenzie of GCS

My good friend MacKenzie runs GRILLED CHEESE SOCIAL + made this super special grilled cheese just in time for valentine's day!!! Head on over to GCS for the yummy recipe + make sure to check out her other AMAZING grilled cheese sandwiches, as well as her sassy commentary ♥

23 comments:

  1. Simply, admirable what you have done here. It is pleasing to look you express from the heart and your clarity on this significant content can be easily looked. Remarkable post and will look forward to your future update.

    ReplyDelete
  2. yum yum ;)
    http://magmoiselle.fr/?p=2094

    ReplyDelete
  3. that looks so delicious i wuld be so so happy if that was bought up to me in bed! x
    http://peaceandloveand.blogspot.com/

    ReplyDelete
  4. Wow! That´s was you call a Valentine´s surprise! It looks yummy!

    ReplyDelete
  5. This looks So good!

    Check out & follow our blog!

    http://kimchicsisters.blogspot.com/2011/02/amazing-milk-chocolate-lollipops-with.html

    ReplyDelete
  6. I love the heart cake!! I made my sweetie some chocolate covered strawberries!!! =) Happy Valentine's Day!!

    Melanie's Randomness

    ReplyDelete
  7. I love grilled cheeses!! Looks bomb!

    http://rawandbeautiful.tumblr.com/

    ReplyDelete
  8. OMG-Looks sooooo good!!!!!

    ReplyDelete
  9. That is so amazing, and perfect. Unfortunately, I am late to visit here, else I would really love to make the similar one for my valentine

    ReplyDelete
  10. The most important thing, this isn't only beautiful.
    I'm wanna eat!

    ReplyDelete
  11. That looks so delicious. I have to make that for my special guy on his birthday. Valentines morning has already passed. How did you cut such a perfect heart?

    ReplyDelete
  12. Provavelmente ninguém percebe português, mas como eu amo em português, vou escrever em português.

    Eu amei profundamente. Amei como poucas pessoas amam. Amei mais do que aquilo que julguei ser capaz de fazer. Todos os dias, a todas as horas eu pensava nele e em como o amava; em como ele me pertencia e em como era bonito aquele sentimento. Abdiquei de muito; dediquei-me a 100% àquele rapaz. A sua existência era essencial ao meu respirar. Era como se a vida não fizesse sentido sem ele.

    Hoje ele não me quer; não me quer nunca mais. Estou a aprender a viver com isso e, admito, têm sido tempos muito difíceis... O dia de hoje doeu particularmente pelo seu significado. Sinto a falta do seu toque, do seu cheiro, de sentir a sua respiração no meu pescoço, no meu peito... Sinto falta de o olhar nos olhos, dos seus beijos, dos seus abraços e de todos os momentos maravilhosos que passámos. Tenho tendência a esquecer as coisas más, é um facto. Mas, tal como dizem, o amor é cego! Só se vê o que se quer ver...

    Tenho ido buscar forças nem sei bem onde! Sorriso na cara, olhar determinado e siga, que para a frente é que é o camnho.

    E um dia... bem, um dia encontrarei a minha verdadeira metade.

    ReplyDelete
  13. ñam, ñam...it looks delicious!

    ReplyDelete
  14. mmmmm That looks delicious!Love the blog :D

    ReplyDelete
  15. Yum! Looks very yummy! I hope you enjoyed your valentine's day!

    Grande Jewelry
    Grande Jewelry
    Grande Jewelry

    ReplyDelete
  16. I wish I had someone to make me one and then do the dishes!!
    xo
    Angelahttp://secretsofthesemichic.blogspot.com/

    ReplyDelete
  17. That may be the most unhealthy thing I've seen on leloveimage.

    ReplyDelete
  18. this is probably the most sweet thing ive seen in months!! and it looks delicious!

    ReplyDelete
  19. it looks amazing.
    if you are in new york hit tribeca treats for their amazing cupcakes and shots of chocolate.

    as can be seen here:
    http://wotsworthwhile.blogspot.com/2011/02/love-is-what-i-got.html

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...